Versenyek

Bionika akadályverseny

Névjegy

  • Tavaszi félév során kerül megrendezésre
  • 4 fős csapatok (10-11. osztályos középiskolások) jelentkezhetnek
  • Kétfordulós vetélkedő
    • 1. forduló: levelező forduló
    • 2. forduló: 1 napos akadályverseny a PPKE ITK épületében
  • Nevezési díj: a részvétel ingyenes, de a honlapon történő jelentkezéshez kötött.
  • Érintett tantárgyak: biológia, kémia, fizika, informatika

Részletek

Ha érdeklődsz a biológia, kémia, fizika és informatika tudományterületek iránt, ha szeretnéd megtudni mi is az a BIONIKA, ha kipróbálnád magad és a tudásod egy izgalmas csapatverseny során, továbbá ha belülről is megszemlélnéd Karunk adottságait, lehetőségeit, JÖVŐRE VÁRUNK CSAPATODDAL A BIONIKA AKADÁLYVERSENYRE!

Az esemény során tehetséges középiskolások számára lehetőséget biztosítunk, hogy játékos módon közelebbről is megismerkedhessenek a BIONIKA fogalmával. A program 2 fordulós. Az első, levelező fordulóban összetett biológia, kémia, fizika, informatika kérdésekre e-mailben kell elküldeni a választ. A feladatsor a jelentkezést követően lesz elérhető a csapatok számára. Az első fordulóban legjobban teljesítő 10 csapat jut a második fordulóba.

A második forduló június 2-án, szombaton egy akadályverseny keretében kerül megrendezésre Budapesten, a PPKE ITK épületében.

A csapatmunka során, a különböző nehézségű és összetételű feladatokon keresztül az érdeklődési körükkel egymást kiegészítő diákok ráláthatnak a bionikában foglalt tudományterületek közötti kapcsolatokra és ezek jelentőségére.

BeeSmarter

Névjegy

  • Őszi félév során kerül megrendezésre
  • 2-3 fős csapatok (középiskolások) jelentkezhetnek
  • Kétfordulós vetélkedő
    • 1. forduló: egyhetes online elődöntő
    • 2. forduló: 24 órás / 1 napos verseny a PPKE ITK épületében
  • Nevezési díj: a részvétel ingyenes, de a honlapon történő jelentkezéshez kötött.
  • Érintett tantárgyak: matematika, fizika, informatika

Részletek

Klasszikus ötvözete a megszállott programozásnak és a jó hangulatú csapatmunkának! Állóképesség, penge agy és egy jó csapat - a BeeSmarterhez erre van szükséged.

A rendezvény a BeeSmarter 24 órás mobil programozói és designer verseny része, amely egyedülálló lehetőséget biztosít a jelentkezőknek, hogy CSAPATVERSENY formájában játékosan összemérjék képességeiket egymással és az idővel.

A verseny kétfordulós. Egy hónappal a tavasszal megrendezett döntő előtt kerül megrendezésre az egyhetes online elődöntő, amelynek keretében a 2-3 fős csapatoknak kisebb feladatokat kell megoldania.

A döntőbe került csapatoknak a vetélkedő napján egy komplex problémát kell megoldaniuk a rendelkezésre álló 24 óra alatt. A felkészülési idő leteltével a csapatok az elkészült szoftvereket bemutatják, majd a zsűrizést követően eredményhirdetésre kerül sor. A versenyen részt vevő tanulók betekintést nyerhetnek az összehangolt, kreatív csoportmunka lehetőségeibe és nehézségeibe.

Programozz környezettudatosan!

Névjegy

  • Játékos, szellemi verseny
  • 10-12. osztályos középiskolai diákok számára
  • 80 napos kihívás, napi és heti értékelés
  • Verseny vége: 2018. június 15.
  • Ajándékra váltható pontok a válaszokért
  • A részvétel ingyenes, de a honlapon történő jelentkezéshez kötött
  • Érintett tantárgyak: matematika, fizika, informatika.

Ez a verseny azoknak szól, akik szívesen vállalják a kihívást, amit rövid logikai feladatok folyamatos, napról napra történő megoldása jelent, 80 napon keresztül. Március 12-től kezdődően - vasárnap kivételével - naponta felteszünk a honlapunkra egy-egy feladatot, amelyek elgondolkodtató kérdéseket, feladatokat tartalmaznak az informatika vagy logika témakörében.

A feladatok megoldását naponta és hetente is értékeljük, minden feladatmegoldó biteket szerezhet, amiket PontVelünk pontokra váltva (5 bit=1 PV pont) értékes ajándékokra tehet szert a verseny végét (június 15.) követően.