Versenyek

Programozz környezettudatosan!

Névjegy

  • Játékos, szellemi verseny
  • 10-12. osztályos középiskolai diákok számára
  • 80 napos kihívás, napi és heti értékelés
  • Ajándékra váltható pontok a válaszokért
  • A részvétel ingyenes, de a honlapon történő jelentkezéshez kötött
  • Érintett tantárgyak: matematika, fizika, informatika.

Ez a verseny azoknak szól, akik szívesen vállalják a kihívást, amit a heti két, rövid logikai feladat hétről hétre történő megoldása jelent, 80 napon keresztül az informatika vagy logika témakörében.

A feladatok megoldását feladatonként értékeljük. Minden beküldött feladatmegoldással 1, minden beküldött helyes megoldással 2 PontVelünk pontot szerezhetsz, amiket értékes ajándékokra válthatsz a verseny végét követően. A feladatmegoldás kidolgozottságát plusz ponttal jutalmazzuk. ;)

BeeSmarter

Névjegy

Részletek

Ha programoztatok már mobiltelefont bármilyen szinten, esetleg részt vettetek már valamelyik CodeCamp táborunkban, várunk titeket a BeeSmarter, haladó szintű mobilprogramozói csapatversenyünkre. A csapatverseny elején céges partnereinknél kaphattok bevezetést a mobilalkalmazások fejlesztésének világába, majd erre a tapasztalatra építve összemérhetitek tudásotokat a verseny többi résztvevőjével.

A versenyen szerzett PontVelünk pontokat a webshopunkban értékes ajándékokra válthatod, a verseny győztesei ezen kívül értékes nyereményekkel is gazdagodnak.

Bionika akadályverseny

Névjegy

Részletek

Ha érdeklődsz a biológia, kémia, fizika és informatika tudományterületek iránt, ha szeretnéd megtudni mi is az a BIONIKA, ha kipróbálnád magad és a tudásod egy izgalmas csapatverseny során, továbbá ha belülről is megszemlélnéd Karunk adottságait, lehetőségeit, JÖVŐRE VÁRUNK CSAPATODDAL A BIONIKA AKADÁLYVERSENYRE!

Az esemény során tehetséges középiskolások számára lehetőséget biztosítunk, hogy játékos módon közelebbről is megismerkedhessenek a BIONIKA fogalmával. A program 2 fordulós. Az első, levelező fordulóban összetett biológia, kémia, fizika, informatika kérdésekre e-mailben kell elküldeni a választ. A feladatsor a jelentkezést követően lesz elérhető a csapatok számára. Az első fordulóban legjobban teljesítő 10 csapat jut a második fordulóba.

A második forduló egy akadályverseny keretében kerül megrendezésre Budapesten, a PPKE ITK épületében.

A csapatmunka során, a különböző nehézségű és összetételű feladatokon keresztül az érdeklődési körükkel egymást kiegészítő diákok ráláthatnak a bionikában foglalt tudományterületek közötti kapcsolatokra és ezek jelentőségére.